E.ON Domov
Zajistíme hladký chod vaší domácnosti. Pomůžeme vám s porouchaným spotřebičem i s nefunkčním kotlem a taky seženeme a zaplatíme náhradní díly. Sami nezůstanete ani na havárie technického vybavení nebo na zabouchnuté dveře.
Tuto službu už nenabízíme
Dokumenty
Chceme, abyste vždycky měli jasno v tom, co vám nabízíme.
Na co se ptáte nejčastěji
Díky ní vám zajistíme pomoc při technických haváriích v domácnosti nebo při zablokování dveří. Navíc získáte pozáruční opravu domácích spotřebičů nebo zdrojů tepla včetně potřebných náhradních dílů.
Typ opravy | Částka |
---|---|
Havárie v domácnosti (včetně použitého drobného materiálu, ale bez náhradních dílů) | 5 000 Kč |
Pozáruční oprava domácího spotřebiče (včetně náhradních dílů) | 5 000 Kč |
Pozáruční oprava zdrojů tepla (včetně náhradních dílů) | 5 000 Kč |
Služba vám pomůže v případě poruchy spotřebiče nebo zdroje tepla, který:
- se nachází na stejné adrese, kterou máte uvedenou ve smlouvě s námi o dodávkách energií (tedy na stejném odběrném místě);
- jste koupili jako nový v České republice, Německu, Rakousku, Polsku nebo na Slovensku;
- není v záruční době, kterou vám na tento spotřebič či zdroj tepla poskytnul výrobce nebo prodejce;
- není starší než 7 let, což doložíte záručním listem s uvedeným sériovým číslem, dokladem o koupi nebo fotografií výrobního štítku, který si sami prověříme u výrobce.
Domácí spotřebič: lednice, chladnička, kombinovaná chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, pračka kombinovaná se sušičkou prádla, myčka nádobí, elektrický sporák, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařiče, televize, set-top box.
Zdroj tepla: průtokový nebo zásobníkový ohřívač, plynový nebo elektrický ohřívač vzduchu, plynový kotel (atmosférický, atmosférický typu B, kondenzační), plynové topidlo centrální a lokální, plynový průtokový ohřívač vody (karma), elektrický kotel, kotel na tuhá paliva a tepelné čerpadlo.
K akutním případům jezdí odborník do 120 minut od nahlášení poruchy.
Na opravu rozbitého spotřebiče nebo zdroje tepla máme 5 pracovních dní od ověření stáří zařízení. Záleží totiž na tom, jak rychle bude dostupný technik, který vaší značce rozumí.
Délka opravy pak závisí na dostupnosti náhradních dílů. U spotřebičů a zdrojů tepla starších 5 let se proto délka opravy může protáhnout i na několik týdnů.
Myslete na to, že jeden konkrétní spotřebič nebo zdroj tepla se pokusíme opravit maximálně dvakrát za rok.
Samozřejmě, že pokud budete potřebovat naši pomoc víckrát, rádi vám pomůžeme se zajištěním odborníka. Náklady na jeho dopravu, práci a použitý materiál mu pak sami uhradíte na místě.
Havárie rozlišujeme na urgentní a na ty, s jejichž řešením můžeme chvíli počkat. O jaký typ havárie se jedná, posuzujete hlavně vy a taky operátor na lince, který celou situaci ověřuje.
Urgentní havárie můžou způsobovat další škody na majetku. Jde třeba o případy, kdy voda teče mimo odtok vany, umyvadla nebo toalety, uniká plyn, jiskří zásuvka, je ucpaný odpad v celé domácnosti nebo jste si zabouchli dveře a nemůžete se dostat do bytu nebo domu. Pokud vám třeba v jedné místnosti nesvítí světlo, nefunguje elektrická zásuvka (ale ani nejiskří), neteče teplá voda nebo protéká toaleta, jedná se nejspíš o druhý typ havárie, která nevyžaduje bezodkladné řešení.
Jsou to situace, kdy nemáte v domácnosti jiné zařízení podobného typu, které by výpadek způsobený poruchou nahradilo.
Už E.ON Domov máte a potřebujete nahlásit pojistnou událost?
- Pro objednání řemeslníka zavolejte na 800 77 33 44.
- Poruchy domácích spotřebičů pohodlně nahlásíte online.
- Zpětné proplacení vynaložených nákladů vyřídíte tady.