E.ON Zdraví

Pomůžeme vám pokaždé, když vás nebo vaše nejbližší potkají zdravotní potíže. Kdykoli můžete využít telefonickou konzultaci s lékařem a poradit se s ním o svém zdravotním problému. Nadstandardní pokoj v nemocnici nebo pobyt člena rodiny vám proplatíme hned od první noci a pokud se vaše hospitalizace protáhne na déle než 9 nocí, uhradíme vám i pobyt v nemocnici.
Tuto službu už nenabízíme
Dokumenty
Chceme, abyste vždycky měli jasno v tom, co podepisujete.
Na co se ptáte nejčastěji
Služba E.ON Zdraví vám pomůže pokaždé, kdy vás nebo vaše nejbližší potkají nějaké zdravotní potíže. Můžete například kdykoliv využít telefonickou konzultaci s lékařem a poradit se s ním o svém zdravotním problému. Uhradíme vám hned od první noci v nemocnici nadstandardní pokoj nebo ubytování rodinného příslušníka, což uvítají především rodiče menších dětí. A pokud se vaše hospitalizace protáhne na déle než 9 nocí, proplatíme vám i pobyt v nemocnici.
Lékař na telefonu ve dne i v noci
Jednou z nejoblíbenějších součástí E.ON Zdraví je lékař na telefonu. Můžete mu zavolat kdykoliv, je vám k dispozici 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. O čem se s ním můžete poradit:
- Konzultace zdravotního stavu;
- Vysvětlení lékařských pojmů a zkratek;
- Objasnění výsledků vyšetření;
- Seznámení s konkrétními léky a lékařskými postupy;
- Informace o tom, na jaké vyšetření máte nárok během těhotenství;
- Informace o nejbližším vhodném lékaři, lékárně nebo pohotovosti.
Nadstandardní péče při pobytu v nemocnici
- Úhrada nadstandardního ubytování v nemocnici s limitem 10 000 Kč na pojistnou událost při hospitalizaci přes noc;
- Ubytování s dítětem do 15 let v nemocnici s limitem 10 000 Kč na pojistnou událost při hospitalizaci přes noc;
- Ubytování příbuzného s limitem 10 000 Kč na pojistnou událost při hospitalizaci přes noc;
- Kompenzace za hospitalizaci nad 9 nocí s jednorázovým plněním 5 000 Kč na pojistnou událost;
- Doprava do/z nemocnice s limitem 5 000 Kč na pojistnou událost související s hospitalizací;
- Doprava (pokud je potřeba) a doprovod na kontrolu s limitem 5 000 Kč na pojistnou událost související s hospitalizací;
- Úhrada doplatku za recept s limitem 500 Kč na pojistnou událost související s hospitalizací.
Službu nemůžete využít v souvislosti s porodem, dlouhodobými problémy se zády či degenerativním onemocněním páteře, pro opakovanou hospitalizaci, pro pobyt v lázních či rehabilitačních centrech či na předoperační vyšetření.
Aby vás nic nezaskočilo, důkladně si přečtěte aktuální pojistné podmínky. Pro jejich lepší pochopení, jsme pro vás připravili i jejich stručný výtah, který naleznete v sekci Kontakty a dokumenty.
Avšak omezení v čerpání nastane v případě pokračování následků či recidivy nemocí/úrazů, pro které jste byl/a již hospitalizován/a v období 6 měsíců před datem vzniku pojistné události, nebo v tomto období došlo k ošetření z důvodu postupu nemoci či následků úrazů nebo došlo k podstatné změně v užívání léků ve vztahu k dané nemoci či následkům úrazu.
V případech, které související s hospitalizací, je potřeba doložit: lékařskou zprávu, ve které je uvedeno, kdy bylo o hospitalizaci rozhodnuto, propouštěcí lékařskou zprávu, kopie dokladů za uhrazený pobyt, příp. potvrzení, že nadstandard nebylo možné využít. Toto potvrzení vám vystaví nemocnice. Se vším vám pomůže operátor na lince.
Co byste měli vědět?
Linka nenahrazuje Integrovaný záchranný systém či urgentní lékařskou péči. Nejsou poskytovány informace ke zdravotnímu stavu jiných osob, a to ani ve formě konzultace.
Už E.ON Zdraví máte a potřebujete nahlásit pojistnou událost?
- Stačí jeden bezplatný telefonát na 800 77 33 44 a my se o všechno postaráme. Mít E.ON Zdraví se zkrátka vyplatí.