U nás je to snadné. Energie na sebe přepíšete online bez jediného papíru. Tak se do toho rovnou pusťte, nebo si nejdřív projděte postup, který dál na stránce ve 3 krocích vysvětlujeme.
Vyplňte prosím krátký formulář, tím všechno odstartujete. My se domluvíme se stávajícím zákazníkem, aby přepis odběrného místa odsouhlasil.
Zpracujeme vaši novou smlouvu a odkaz na ni vám pošleme e-mailem. Vy ji online podepíšete, a tím nám ji předáte zpátky.
Smlouvu zkontrolujeme a taky podepíšeme. Nakonec vám ji pošleme e-mailem a je hotovo!
To, jak dlouho bude přepis smlouvy trvat, závisí na dvou věcech. Zaprvé, jak rychle nám vrátíte smlouvu a zadruhé, kdy nám distributor umožní přepis provést. Prosím, počítejte s tím, že celý proces může zabrat i dva týdny. Pokud bychom od vás během té doby něco potřebovali, ozveme se.
Informace, které budete potřebovat
Adresa odběrného místa
Kód EANEAN potřebujeme ke komunikaci s distributorem a operátorem trhu. Je to takové „rodné číslo" odběrného místa a najdete ho na faktuře za elektřinu nebo ve smlouvě na dodávku původního zákazníka.
Číslo a stav elektroměru ke dni přepisu
Vaše kontaktní údajePotřebujeme jméno, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon, e-mail a platební údaje.
Informace o stávajícím zákazníkoviJde o jeho jméno, datum narození, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon a e-mail.
Vyplnění žádosti
Jakmile máte všechny podklady, můžete se pustit do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Formulář prosím vyplňte, vytiskněte a spolu se stávajícím zákazníkem ho podepište. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit, nebo nám se stávajícím zákazníkem zavolejte na číslo 800 77 33 22. Během jednoho hovoru spolu všechno vyřešíme a začneme na přepisu pracovat.
Odeslání žádosti
Podepsaný formulář nascanujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na info@eon.cz.
Podpis nové smlouvy
Ve chvíli, kdy k nám dorazí, vaši žádost zkontrolujeme a začneme na ní pracovat. Potom vám pošleme návrh nové smlouvy k podpisu na e-mail uvedený v žádosti. Až nám ji podepíšete, ukončíme smlouvu se stávajícím zákazníkem a pošleme mu ukončovací fakturu.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.