Kontrolní samoodečet
$480-252-1x$.jpg?guid=46f624a1-fc1e-414c-a7c1-f65bf2c81d1e&last-modified=637572063790358518)
Stav vašeho elektroměru nebo plynoměru nám jednoduše nahlásíte v zákaznickém portále Energie24.
Co je to samoodečet a k čemu slouží
Při kontrolním samoodečtu si zjistíte stav svého elektroměru nebo plynoměru a nahlásíte nám ho. Podle data, kdy jste samoodečet udělali, vám v příštím vyúčtování rozpočítáme spotřebu i cenu.
Kdyby se vám povedlo udělat při zadávání samoodečtu chybu, pošlete ho znovu. Pracujeme vždycky s tím nejnovějším.
Ve vašem vyúčtování zohledníme i samoodečet, který jste poslali přes webové stránky svého distributora. A v případě, že jste odečet poslali nám i jemu, jeden z nich můžeme vyhodnotit jako duplicitní.
Jak na to v Energii24
- Jděte na energie24.cz a přihlaste se do svého zákaznického účtu.
- Klikněte na „Potřebuji zařídit”.
- Vyberte své odběrné místo, kde chcete samoodečet provést.
- V části „Platby” najdete odkaz „Samoodečet”.

Zvládneme samoodečet bez vaší pomoci?
Samozřejmě, že zvládnete. Stačí se přihlásit do Energie24, kde zvolíte samoodečet. Portál už vás sám navede na vše, co je potřeba.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz