Nepřišel mi přeplatek
Pokud jste změnili banku nebo adresu, je možné, že o tom zatím nevíme a platbu vám nemůžeme poslat. Proto si údaje zkontrolujte na faktuře nebo v Energii24.
Kdy a jak vyplácíme přeplatky za energie
Dostali jste vyúčtování s přeplatkem a peníze vám ještě nepřišly?
Může to být tím, že ještě nenastalo datum splatnosti faktury, přeplatek jsme poslali jiným způsobem, než jste očekávali, nebo na jinou adresu.
Jak změníte, kam si necháte posílat přeplatky?
Údaje zjistíte na faktuře nebo v Energii24. Případnou změnu pro vaše příští faktury si změníte v zákaznickém portále Energie24.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz