Přišla faktura a něco není jasné
![](https://saeceweb01runblobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/fotobanka/eon_fotky_komplet1/__variants/gettyimages-589090433-kopie$480-252-1x$.jpg?guid=c7d66c0b-3e20-4d5b-a998-bba19dc655f3&last-modified=637509813633004096)
Přišla vám faktura a potřebujete s ní poradit? Podívejte se na nejčastější otázky, na které se nás zákazníci ptají nebo navštivte naše interaktivní vysvětlení faktury za elektřinu a plyn.
Fakturu vystavujeme, jakmile od vašeho distributora dostaneme odečet stavu elektroměru nebo plynoměru. Termíny se každý rok liší podle toho, kdy distributor měřidla odečte. Proto každý rok můžete dostat fakturu o pár dní dřív, nebo naopak později.
Termíny odečtu elektroměru nebo plynoměru na vašem odběrném místě si můžete zjistit přímo u svého distributora:
![](https://saeceweb01runblobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/mp/mp_care/__variants/prisl-mi-faktura-a-neco-neni-jasne-1193068616-(2-foto)$480-252-1x$.jpg?guid=2e9cd8ee-e48c-407b-afd2-a29a8e459608&last-modified=637486430764569590)
Na koho se máme obrátit, když nesouhlasíme s vyúčtováním?
Pokud se na faktuře objevilo něco, s čím nesouhlasíte, můžete využít formulář pro reklamaci v Energii24. Případně nám napište e-mail na info@eon.cz.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Všechno
vyřešíte online
![](https://saeceweb01runblobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/__variants/eon_online_banner$480-252-1x$.jpg?guid=091b6046-dc82-4fe7-89ed-16ae5e96a78a&last-modified=637491653766527172)