Měníme pravidla na zákaznické lince. Často ji lépe zastoupí náš zákaznický portál
V následujících měsících postupně změníme podmínky v poskytování servisu našim zákazníkům. Proto se v roce 2024 při komunikaci s Business Line setkáte s mnoha změnami.
S většinou vašich požadavků nás dnes kontaktujete na naší lince pro podnikatele – Business Line – ať už telefonicky nebo emailem. Nově vás ale z linky pro podnikatele budeme více odkazovat na naše webové stránky a na portál Energie 24. Náš zákaznický portál toho totiž umí čím dál víc, a snadno si na něm najdete a vyřídíte vše, co potřebujete.
Navíc jsme se rozhodli některé požadavky zadávané e-mailem nebo telefonicky zpoplatnit. Jsou to:
- Jednoduché požadavky, které velmi snadno zařídíte na Energii24.
- Speciální požadavky, kdy někteří zákazníci požadují nadstandardní dokumenty, které běžně nejsme povinni vystavovat. Jde třeba o zákaznické nebo platební reporty.
Hlavním důvodem, který nás k tomuto kroku vede, je velké množství jednoduchých emailových a telefonických požadavků. Ty nám pak brání věnovat se složitějším dotazům zákazníků, které souvisejí například s novou legislativou nebo konzultací cen.
Energie24 toho umí stále více
Na našem portálu Energie24 pro podnikatele si můžete snadno a rychle vyřídit celou řadu záležitostí a získat mnoho nejrůznějších informací o svých odběrných místech. Jde zkrátka o nejrychlejší, a tedy i nejefektivnější možnost, jak nás kontaktovat, zadávat a také vyřešit různé požadavky na změny na vašich odběrných místech.
Naopak za provedení některých požadavků zadávaných telefonicky nebo emailem budeme vyžadovat poplatek za asistované vyřízení. O jeho výši vás ale vždy napřed informujeme. Budete se proto moci rozhodnout, zda si necháte za poplatek požadavek vyřídit od nás, nebo se pustíte do řešení zdarma na Energii24.
Jednoduché požadavky, které nyní vyřídíte na portálu E24 zdarma
- Opisy daňových dokladů.
- Samoodečty k mimořádné fakturaci během roku a odečty kontrolní.
Věděli jste, že jsme upravili Zákaznickou péči na webových stránkách E.ON pro podnikatele? Stránky obsahují veškeré potřebné informace k postupům pro vaše odběrná místa na hladině NN i VN a zároveň pro odběrná místa v zemním plynu.
Speciální zákaznické požadavky nyní zpoplatňujeme
Samozřejmě chápeme, že někteří zákazníci potřebují víc informací o svých odběrných místech a jejich fakturaci a ocenili by zaslání dat formou zákaznického nebo účetního reportu. Protože je ale příprava a vystavení takových dokladů náročná (ve většině případů je děláme konkrétnímu zákazníkovi „na míru“), rozhodli jsme se ji zpoplatnit.
Nemusíte však mít obavu, že bychom vám něco účtovali bez vašeho vědomí. O výši poplatku za daný úkon vás nejdříve informujeme a teprve po odsouhlasení vám požadovaný doklad vystavíme. Jakých případů se placené požadavky nejvíce týkají? Půjde zejména o:
- Vystavení nebo opisy některých dokumentů.
- Speciální požadavky zákazníků na účetní nebo zákaznické reporty - například pro zákazníky s více odběrnými místy.
Pokud se rozhodnete poplatek nehradit a report si raději zpracovat sami, máte k dispozici průběžně zasílané dokumenty a portál Energie24, kde najdete přehled odběrných míst.
Zpoplatněné požadavky si stále můžete vyřídit zdarma
Přestože jsme emailové a telefonické vyřízení některých požadavků a úkonů zpoplatnili, je možné je i nadále vyřídit zdarma. Stačí když k tomu použijete náš portál Energie24 pro podnikatele. Více informací o tom, co všechno náš zákaznický portál umí, najdete v samostatném článku.
Energetický management
V každé firmě jsou oblasti, ve kterých se dá ušetřit na energií. Díky Energetickému managementu je společně nejdeme a plně využijeme. Ozvěte se nám a začněte šetřit i u vás.