E.ON Pomocník
Služba E.ON Pomocník je tu pro vás, kdykoliv se objeví problém, na který sami nestačíte. Pomůže vám opravit rozbitý spotřebič, postará se o údržbu počítače, zajistí právní rady nebo k vám pošle elektrikáře, instalatéra či jiného řemeslníka. A to se vždycky hodí.
149,- Kč/ měsíc
Výhody E.ON Pomocníka
Všechny nenadále poruchy rychle vyřešíme
Některým haváriím v domácnosti se člověk zkrátka nevyhne. Ať už vám jiskří zásuvka, nebo se vám ucpe odpad, musí to někdo opravit. E.ON Pomocník si poradí se vším, co se u vás doma semele. Na všechno má ty správné lidi.
Šikovné ruce na poruchy po záruce
Domácí spotřebič se rozbil po záruce? I tehdy E.ON Pomocník pomůže. Poruchu nejen opraví, ale zaplatí i náhradní díly. A pokud domácí spotřebič nezachráníme, zaplatíme vám aspoň jeho zůstatkovou cenu. Navíc vám po celou dobu opravy můžeme zapůjčit náhradní spotřebič.
Zajistíme komplexní IT podporu
Poradíme vám, jak nainstalovat nový software, jak pracovat s telefonem, stolním počítačem nebo klidně s digitálním fotoaparátem. Vše zvládneme online nebo po telefonu, a pokud to nebude stačit, pošleme odborníka rovnou k vám domů.
Seženeme, koho potřebujete
Potřebujete zedníka, truhláře nebo obkladače, ale o žádném nevíte? My vám ho seženeme. Ideálně dostanete na výběr z více možností – dopředu vám i zjistíme, kdo z nich je dražší a kdo levnější.
Už E.ON Pomocníka sjednaného máte a chtěli byste ho využít?
Stačí jeden bezplatný telefonát na 800 77 33 44 a my se o všechno postaráme. Mít E.ON Pomocníka se zkrátka vyplatí.
S čím vám pomůžeme
Havárie v domácnosti
- Instalatér, elektrikář, plynař, topenář, sklenář, pokrývač
- Odblokování vstupních dveří do domácnosti zámečníkem
- Drobný materiál zdarma (šroubky, spojovací materiál apod.)
- Nonstop asistenční linka pro hlášení havárií (včetně víkendů a svátků)
Pozáruční opravy domácích spotřebičů
- Oprava spotřebiče mladšího 7 let
- Úhrada celých náhradních dílů
- Úhrada zůstatkové ceny v případě neopravitelnosti spotřebiče
- Úhrada dočasného zapůjčení náhradního spotřebiče po dobu opravy; může jít o pračku, sušičku, lednici, sporák, troubu a varnou desku
Pozáruční opravy kotlů a jiných zdrojů tepla
- Oprava zdroje tepla mladšího 10 let
- Úhrada celých náhradních dílů
- Opravy např. i ovládacích prvků
Počítače a IT
- Až 60 minut IT asistence po telefonu nebo vzdáleným přístupem
- Pomoc při problémech s výpočetní technikou a jinou elektronikou ve vaší domácnosti
- Úhrada nákladů za práci a dopravu specialisty
Právní asistence
- Právní konzultace po telefonu
- Analýza šancí na úspěšné vyřešení právního problému
- Zorganizování a úhrada služeb specialisty
Ostatní pomocníci
- Zajištění řemeslníků pro opravy a úpravy v domácnosti
Chcete další informace?
Dokumenty
Chceme, abyste vždycky měli jasno v tom, co podepisujete.
- Smlouva E.ON Pomocník
- Pojistné podmínky E.ON Pomocník
- Skupinová pojistná smlouva č. 10581-86297
- Zpracování osobních údajů E.ON Pomocník
- Předsmluvní informace E.ON Pomocník
- EON Pomocník brožura
- Jak službu využít
- Srovnávací tabulka služby E.ON Pomocník s tarifem Komplet elektřina
- E. ON Pomocník karta návod
- Žádost o ukončení smlouvy na službu E.ON Pomocník
Co vás často zajímá
Naši IT specialisté vám poradí s instalací a používáním výpočetní techniky a softwaru nebo obecně s fungováním stolních počítačů, tabletů, notebooků, digitálních fotoaparátů a kamer.
Dvakrát do roka můžete se specialistou konzultovat celou hodinu po telefonu nebo pomocí vzdáleného připojení. Pošleme vám jednoduchý program, který si nainstalujete do počítače. Díky němu se IT odborník k vašemu počítači vzdáleně připojí. Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, navštíví vás odborník doma. Zaplatíme jeho práci a dopravu, ale náhradní díly nebo nový software už jsou na vás.
Abychom vám v rámci služby E.ON Pomocník mohli takto pomáhat, budete potřebovat funkční internet a možnost stáhnout si návod k použití daného zařízení. Všechno musí být navíc pořízeno legálně a programy musí být stále podporované svými výrobci nebo tvůrci.
Pomůžeme vám i s vaší chytrou domácností, třeba s napojením chytrých zařízení na bránu (gateway), s nainstalováním aplikací pro řízení vaší chytré domácnosti a se zapojením detektorů a senzorů. Pomůžeme vám taky s napojením jednotlivých spotřebičů, ať už si pořizujete chytrou pračku, ledničku, nebo jen chcete mít možnost v rámci chytré domácnosti na dálku ovládat větrání, žaluzie, světla a další součásti.
Po telefonu se můžete na odborníka obrátit, když se budete potřebovat o něčem poradit, nebo se budete chtít ujistit, že jednáte správně. Do 48 hodin dostanete návrh, jak byste měli ve své situaci postupovat.
Pokud tato konzultace k vyřešení případu nestačí, zpracujeme pro vás analýzu na úspěšné vyřízení škodní události a klidně ji za vás vyřešíme. Samozřejmě zaplatíme i náklady, které tím vzniknou, a to až do 50 000 Kč. Jen myslete na to, že tyto právní služby platí na území Česka a nikde jinde.
Službu můžete využít v případě, že se vám rozbije spotřebič nebo zdroj tepla, který splňuje tyto podmínky:
• je na stejné adrese, jakou jste uvedli do smlouvy o dodávkách energií, tedy na stejném odběrném místě;
• už není v záruce;
• spotřebič není starší než 7 let, zdroj tepla není starší než 10 let – nejlepší je doložit nám tuto skutečnost dokladem o koupi nebo záručním listem se sériovým číslem, ale když je nenajdete, zkusíme podle výrobního štítku sami dohledat jeho stáří.
Na které domácí spotřebiče se služba vztahuje? Na ledničku, chladničku, kombinovanou chladničku, mrazničku, pračku, sušičku prádla, pračku kombinovanou se sušičkou, myčku nádobí, elektrický sporák, troubu (kromě mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařič, televizi a set-top box.
Službu můžete využít v případě poruchy těchto zdrojů tepla: elektrický nebo plynový kotel, kotel na tuhá paliva, tepelné čerpadlo, průtokový nebo zásobníkový ohřívač vody a ohřívač vzduchu.
Nezapomeňte prosím na to, že nemůžeme krýt poruchy, které vznikly před účinností pojištění.
Služba E.ON Pomocník je pojištění, které vám poskytujeme podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že dojde mezi pojištěným a pojistníkem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může pojištěný podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Stejné právo má pojištěný i v případě vzniku spotřebitelského sporu s pojistitelem, pro jehož řešení je určena Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz)