E.ON Zajištění
Pomůžeme vám vyrovnat se s výpadkem příjmů při pracovní neschopnosti, ztrátě zaměstnání nebo pobytu v nemocnici
Tuto službu už nenabízíme
Dokumenty
Chceme, abyste vždycky měli jasno v tom, co vám nabízíme.
Na co se ptáte nejčastěji
Inkasní platba – důležité je nastavit povolení k inkasu a dostatečný limit dle zvoleného cyklu platby. Platby si inkasujeme sami.
Příkaz k úhradě – důležité je dodržet splatnost 15. den v měsíci. Doporučujeme nastavit trvalý příkaz.
SIPO – důležité je nastavit si dostatečný limit dle zvoleného cyklu plateb. O platbu žádáme sami. Zvolenou metodu platby je třeba dodržet tak, aby byl poplatek včas a správně přiřazen.
E.ON Zajištění je určeno všem zákazníkům, kteří od nás odebírají plyn nebo elektřinu a:
- jsou starší 18 let a mladší 65 let,
- nejsou ve starobním důchodu a nejsou invalidní (invalidita I.–III. stupně),
- nejsou v pracovní neschopnosti,
- souhlasí s podmínkami pojištění definovanými v Pojistných podmínkách.
Upozorňujeme, že službu E.ON Zajištění si od 30. 11. 2018 sjednat nemůžete. Máme pro vás ale jiné šikovné služby, které můžete využít.
Už E.ON Zajištění máte a potřebujete nahlásit pojistnou událost?
- Stačí jeden bezplatný telefonát na 800 77 33 44 a my se o všechno postaráme. Mít E.ON Zajištění se zkrátka vyplatí.