Europ Assistance s.r.o.
Na Pankráci 1658/121
140 00 Praha 4
Při volání na naši linku se vás operátor zeptá na vaše zákaznické číslo, jméno a adresu. Zákaznické číslo najdete v e-mailu, který jste od nás dostali při sjednání služby. Zároveň je variabilním symbolem pro vaše platby. Pokud můžete, připravte si k hovoru taky Smlouvu o přistoupení k pojištění E.ON Domov.
Samozřejmě si můžete odstranit následky havárie na vlastní pěst. Vždycky ale pamatujte, že je potřeba nejprve zavolat na linku 800 77 33 44, kde se domluvíme na dalším postupu. Počítejte s tím, že budeme potřebovat originály dokladů, na které váš řemeslník rozepíše náklady na jednotlivé provedené činnosti.
Po kontaktování naší asistenční linky můžete stáří spotřebiče doložit hned několika způsoby. Sami si vyberte, který je pro vás nejpříjemnější. Máte ještě schovaný originál dokladu o koupi nebo záruční list? Pokud ne, bude stačit fotografie výrobního štítku spotřebiče (12místné číslo nebo čárový kód). O způsobu zaslání dokladu nebo fotografie se dohodnete přímo s operátorem.
To záleží na situaci.
K akutním případům jezdí odborník do 120 minut od nahlášení poruchy.
Na opravu rozbitého spotřebiče nebo zdroje tepla máme 5 pracovních dní od ověření stáří zařízení. Záleží to totiž na tom, jak rychle bude dostupný technik, který vaší značce rozumí.
Délka opravy pak závisí na dostupnosti náhradních dílů. U spotřebičů a zdrojů tepla starších 5 let se proto délka opravy může protáhnout i na několik týdnů.
Pokud se stane, že výše opravy přesáhne limit, který vám můžeme uhradit, budete si muset zbytek doplatit sami.
Službu můžete plnohodnotně využít až třikrát za rok. Jeden pojistný rok začíná vždycky datem výročí vaší smlouvy a trvá dalších 12 měsíců.
Myslete na to, že jeden konkrétní spotřebič nebo zdroj tepla se pokusíme opravit maximálně dvakrát za rok.
Samozřejmě, že pokud budete potřebovat naši pomoc víckrát, rádi vám pomůžeme se zajištěním odborníka. Náklady na jeho dopravu, práci a použitý materiál mu pak sami uhradíte na místě.
V tomto případě nás rozhodně znovu kontaktujte. Pokud se ukáže, že se opravdu jedná o stejnou poruchu, kterou náš technik už dřív opravoval, budeme pokračovat v její opravě až do výše pojistného limitu.
Samozřejmě. Když si objednáte službu E.ON Domov, pomůžeme vám dostat se do vašeho bytu nebo domu. Platí to i v případě, že máte na dveřích bezpečnostní zámek.
K jedné poruše k vám pošleme odborníka až dvakrát a na každou tuto návštěvu bude mít hrazené 3 hodiny práce. Buď závadu opraví hned, nebo potřebný náhradní díl objedná a dohodne se s vámi na dalším termínu návštěvy.
Náklady na tyto dva výjezdy uhradíme až do výše pojistných limitů. To, co bude nad jejich rámec, doplatíte technikovi sami.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.