Ať už potřebujete nahlásit událost, nebo se jen chcete na něco zeptat, zavolejte nám na nonstop bezplatnou linku 800 77 33 44.
Operátor na lince se vás zeptá na číslo služby, jméno a adresu. Číslo služby najdete v e-mailu, který jste od nás dostali při sjednání smlouvy. Zároveň je variabilním symbolem pro vaše platby. Pokud můžete, připravte si k hovoru taky Smlouvu o přistoupení k pojištění E.ON Pomocník.
Následky havárie si můžete samozřejmě odstranit na vlastní pěst. Vždycky ale myslete na to, že je potřeba nejdříve zavolat na linku 800 77 33 44, kde se spolu domluvíme na dalším postupu. Počítejte s tím, že budeme potřebovat originály dokladů, na které váš řemeslník rozepíše náklady na jednotlivé provedené činnosti.
Stáří spotřebiče nám můžete doložit hned několika způsoby:
Originálem dokladu o koupi
Záručním listem
Fotografií výrobního štítku spotřebiče – jde o 12místné číslo nebo čárový kód
Sami si vyberte, který způsob je pro vás nejlepší, a domluvte se na něm s naším operátorem.
To záleží na situaci:
K akutním případům jezdí odborník do 120 minut od nahlášení poruchy.
Na opravu rozbitého spotřebiče nebo zdroje tepla máme 5 pracovních dní od ověření stáří zařízení. Záleží to totiž na tom, jak rychle bude dostupný technik, který vaší značce rozumí.
Délka opravy pak závisí na dostupnosti náhradních dílů. U spotřebičů a zdrojů tepla starších 5 let se délka opravy může protáhnout i na několik týdnů.
Pokud výše opravy přesáhne limit, který vám můžeme uhradit, budete si muset zbytek doplatit sami.
Službu můžete využívat tak často, jak potřebujete. Jen myslete na to, že jeden spotřebič nebo zdroj tepla se pokusíme opravit maximálně dvakrát za rok.
Pokud budete potřebovat naši pomoc víckrát, rádi vám pomůžeme zajistit odborníka. Náklady na jeho dopravu, práci a použitý materiál mu pak zaplatíte na místě.
V tomto případě nás rozhodně znovu kontaktujte. Pokud se ukáže, že se opravdu jedná o stejnou poruchu, kterou náš technik už dřív opravoval, budeme pokračovat v její opravě až do výše pojistného limitu.
Samozřejmě. Když si objednáte službu E.ON Pomocník, pomůžeme vám dostat se do vašeho bytu nebo domu. Platí to i v případě, že máte na dveřích bezpečnostní zámek.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.