Se službou E.ON Zdraví můžete být s ním. Zaplatíme ubytování jedné doprovázející osobě, maximálně na 5 nocí až do výše 10 000 Kč.
Také můžete využít dopravu do zdravotnického zařízení a zpět do výše až 5 000 Kč a doplatek na léky do výše 500 Kč.
Za dítě považujeme dítě pojištěného, které je mladší 15 let a žije s ním ve společné domácnosti.
Je to událost, na kterou se vztahuje pojištění v rámci služby E.ON Zdraví. Konkrétně jde tedy o hospitalizaci alespoň přes jednu noc nebo důvod k využití lékaře na telefonu.
Zavolejte na bezplatnou asistenční linku 800 77 33 44. Po spojení slékařem nemusíte dokládat žádná potvrzení.
V případě hospitalizace je potřeba doložit: lékařskou zprávu, ve které je uvedeno, kdy bylo ohospitalizaci rozhodnuto, propouštěcí lékařskou zprávu, kopie dokladů za uhrazený pobyt, případně potvrzení, že nebylo možné využít nadstandard. Toto potvrzení vám vystaví nemocnice. Se vším vám pomůže operátor na lince.
Ano, asistenční linka je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok.
V nemocnici si nadstandard domluvte, nahlaste nám to na lince 800 77 33 44 a my ho zaplatíme. Pokud není nadstandardní ubytování možné, nemocnice vám vystaví „Potvrzení o nemožnosti využití nadstandardního ubytování", které nám pošlete spolu s vyplněným formulářem. My vám ho pak vyplatíme, jako byste ho využili.
Ano, můžete. Asistenční centrála událost individuálně posoudí. Doporučujeme ale všechno nahlásit předem. Pokud to neuděláte a centrála vám předem uplatnění této pojistné události neschválí, může se rozhodnout, že vám vzniklé náklady zpětně neuhradí. Případně vám je zaplatí jen do té výše, kterou byste hradili, pokud byste asistenční služby využili od smluvního dodavatele centrály.
Ano, ale jen v případě, že u vás nedošlo za posledních 12 měsíců před počátkem pojištění ke zhoršení zdravotního stavu.
Po kompletním dodání podkladů trvá zpracování asi 10 dní.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.