Pokud si nastavíte pravidelné odesílání potvrzení nákladů na bydlení, přijde každé čtvrtletí automaticky do vašeho e-mailu. Hned po sjednání vám rovnou pošleme potvrzení za uplynulé období. To vše zdarma a bez volání na zákaznickou linku.
Když si službu nastavíte například 24. 5.2021, pošleme vám potvrzení za období 1. 10. 2020 až 31. 3. 2021. Po ukončení aktuálního čtvrtletí vám automaticky pošleme další potvrzení za období od 1. 4. do 30. 6. 2021. Přijde vám zhruba 5. 7. 2021.
E-mail pro zasílání potvrzení si můžete upravit sami v portále Energie24. Pokud byste si nevěděli rady, můžete nám napsat na info@eon.cz.
Nic se neděje, napište nám na info@eon.cz a my vám ho pošleme znovu.
Automaticky posíláme potvrzení za každé čtvrtletí. Pokud potřebujete potvrzení za jiné období, napište nám na info@eon.cz a my vám ho vystavíme.
Potvrdíme vám zálohy, doplatky z faktur i splátky podle splátkového kalendáře, a to podle data, kdy jsme od vás platby dostali. Případné přeplatky vám potvrdíme podle data jejich odeslání.
Pokud jsme tedy od vás přijali platbu 10. 7. 2023, potvrdíme ji za červenec, i kdyby se týkala dlužné červnové zálohy.
To bohužel nejde. Do potvrzení musíme uvádět kompletní pravdivé informace.
Ano, úřady práce dnes běžně akceptují potvrzení, které jim pošlete elektronicky. Pro více informací se prosím podívejte na webové stránky vašeho úřadu.
Úřad práce potřebuje potvrzení ve vytištěné formě. Pokud jste jim ho poslali e-mailem, je potřeba ho vytisknout.
Pokud od vás dostali potvrzení vytištěné, napište nám na info@eon.cz, o který úřad šlo a proč ho odmítl. Prověříme, proč k tomu došlo. Nejspíš jde o nedorozumění. Úřady práce totiž naše potvrzení standardně akceptují.
Doručení do schránky většinou trvá déle. Pošta má své termíny, které neovlivníme. Pokud se vám nechce čekat, nastavte si posílání do e-mailu přes portál Energie24 nebo nám napište na info@eon.cz a my vám ho pošleme e-mailem.
Určitě, nejrychleji si to nastavíte v Energii24 . Případně nám napište na info@eon.cz a my to zařídíme.
Bohužel, pravidelné potvrzení vám můžeme automaticky posílat jedině e-mailem.
Ano, příspěvek na bydlení je možné čerpat i pro byt nebo dům, ve kterém trvalé bydliště nemáte. Můžete si to zařídit v Energii24 , nebo nám napište na info@eon.cz. Stačí, když uvedete zákaznické číslo a EAN nebo EIC kód, které najdete na faktuře. Pokud je nemůžete najít, pošlete nám jméno, příjmení, datum narození a adresu odběrného místa, kterého se to týká.
Protože se jedná o doklad pro úřad, který rozhoduje o dávce, musíme mít jistotu, komu platby potvrzujeme. Úřad, který následně dávku vyplácí, nesmí mít pochybnosti, jestli jsme potvrzení vydali správnému zákazníkovi. Abychom vám potvrzení mohli vydat, pošlete nám prosím doklad, na kterém je uvedeno vaše datum narození. Stačí ho naskenovat nebo vyfotit a poslat v příloze e-mailu na info@eon.cz.
Potvrzení můžeme poslat jen zákazníkovi, se kterým máme uzavřenou smlouvu. Obraťte se prosím na úřad práce a domluvte se s ním, jak dál postupovat.
Šetříme přírodu
Šetříme přírodu a inovujeme služby. Vyzkoušejte, co vše už jde zařídit úplně bez papírů v portálu Energie24.
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.