Nepřišel mi přeplatek
Pokud jste změnili banku nebo adresu, je možné, že o tom zatím nevíme a platbu vám nemůžeme poslat. Proto si údaje zkontrolujte na faktuře nebo v Energii24.
Kdy a jak vyplácíme přeplatky za energie
Dostali jste vyúčtování s přeplatkem a peníze vám ještě nepřišly?
Může to být tím, že ještě nenastalo datum splatnosti faktury, přeplatek jsme poslali jiným způsobem, než jste očekávali, nebo na jinou adresu.
Datum splatnosti najdete na pravé části první strany faktury. Je to vždycky 14 dní od jejího vystavení.
Údaje zjistíte na faktuře nebo v Energii24. Případnou změnu pro vaše příští faktury můžete udělat v zákaznickém portále Energie24.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
To důležité vyřešíte online
Všechny potřebné údaje najdete v portálu Energie24