U nás je to snadné. Energie přepíšete na nového zákazníka online bez jediného papíru. Tak se do toho rovnou pusťte, nebo si nejdřív projděte postup, který dál na stránce ve 3 krocích vysvětlujeme.
Vyplňte prosím krátký formulář, tím všechno odstartujete. My se domluvíme s novým zákazníkem, aby přepis odběrného místa odsouhlasil.
Nový zákazník žádost odsouhlasí a rovnou s námi online podepíše návrh smlouvy.
Smlouvu zkontrolujeme a taky podepíšeme. Nakonec ji novému zákazníkovi pošleme e-mailem a je hotovo!
Před podpisem smlouvy budeme potřebovat Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti. Může to být buď kopie nájemní smlouvy nebotento formulářod ČEZu. Ten si potřebuje ověřit, že majitel nemovitosti ví, co se na odběrném místě děje.
To, jak dlouho bude přepis smlouvy trvat, závisí na dvou věcech. Zaprvé, jak rychle nám nový zákazník vrátí podepsanou smlouvu a zadruhé, kdy nám distributor umožní přepis provést. Prosím, počítejte s tím, že celý proces může zabrat i dva týdny. Pokud bychom od vás během té doby něco potřebovali, ozveme se.
Informace, které budete potřebovat
Adresa odběrného místa
Kód EANEAN potřebujeme ke komunikaci s distributorem a operátorem trhu. Je to takové „rodné číslo" odběrného místa a najdete ho na faktuře za elektřinu nebo ve smlouvě na dodávku původního zákazníka.
Číslo a stav elektroměru ke dni přepisuStav opište přímo z elektroměru. Spotřebu rozdělíme mezi vás a nového zákazníka k datu přepisu. Pokud stav nezadáte, distributor ho odhadne podle historie spotřeby. Jedná se ale jen o odhad a může se tak stát, že vyúčtování nebude podle vašich představ.
Vaše kontaktní údajePotřebujeme jméno, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon, e-mail a platební údaje.
Informace o novém zákazníkovi Jde o jeho jméno, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon, e-mail a platební údaje. Z těchto údajů zjistíme, na koho budeme elektřinu přepisovat a jakým způsobem chce platit zálohy.
Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti. Může to být buď kopie nájemní smlouvy nebotento formulářod ČEZu. Ten si potřebuje ověřit, že majitel nemovitosti ví, co se na odběrném místě děje.
Vyplnění žádosti
Jakmile máte všechny podklady, můžete se pustit do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Formulář prosím vyplňte, vytiskněte a spolu s novým zákazníkem ho podepište. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit, nebo nám se stávajícím zákazníkem zavolejte na číslo 800 77 33 22. Během jednoho hovoru spolu všechno vyřešíme a začneme na přepisu pracovat.
Odeslání žádosti
Podepsaný formulář nascanujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na info@eon.cz.
Podpis nové smlouvy
Ve chvíli, kdy k nám dorazí, vaši žádost zkontrolujeme a začneme na ní pracovat. Potom novému zákazníkovi pošleme návrh nové smlouvy k podpisu. Až nám ji podepsanou vrátí, ukončíme vaši stávající smlouvu a pošleme vám ukončovací fakturu.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.