Jak bude změna sazby a hodnoty hlavního jističe probíhat?

Změna sazby a hodnoty hlavního jističe proběhne jednoduše v několika krocích. Všechny jsou důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte. 

Změna sazby a hlavního jističe

Podání žádosti u distributora

Aby vám distributor přiznal novou sazbu distribuce a změnil hodnotu hlavního jističe, musíte s ním mít sjednanou Smlouvu o připojení. O tu svého distributora jednoduše požádáte, někteří k tomu mají i online žádosti.
Distributor vaši žádost posoudí a připraví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.
Odběrné místo si prosím připravte podle technické specifikace ve Smlouvě o připojení. S tím vám pomůže elektrikář nebo elektro firma, která vám zároveň vystaví revizní zprávu. Tu si dobře schovejte.

Vyplnění Žádosti o smlouvu

Pro změnu distribuční sazby a hodnoty hlavního jističe vyplňte formulář Žádost o smlouvu. Jako důvod uveďte „změna smlouvy z důvodu změny sazby distribuce a hodnoty hlavního jističe”. Nezapomeňte v žádosti uvést adresu odběrného místa, kód EAN, který najdete na faktuře nebo ve Smlouvě o připojení, původní distribuční sazbu i hodnotu hlavního jističe a požadovanou distribuční sazbu i hodnotu hlavního jističe.
V oddílu Smlouva o připojení vypište její číslo. Přesto budeme potřebovat její kopii. Nakonec formulář podepište. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.

Přílohy, které k Žádosti o smlouvu potřebujeme

Abychom vám mohli změnit distribuční sazbu a hodnotu hlavního jističe, budeme kromě žádosti potřebovat i několik dalších dokumentů pro distributora:  
  • Kopii Smlouvy o připojení.
  • Revizní zprávu, kterou vám vystaví revizní technik.

Odeslání žádosti

Žádost nám spolu s revizní zprávou a kopií Smlouvy o připojení pošlete e-mailem na info@eon.cz.

Jak to celé bude probíhat?

Žádost o přiznání distribuční sazby distributorem

Zákazník

Požádejte svého distributora o vystavení Smlouvy o připojení z důvodu přiznání nové distribuční sazby a hodnoty hlavního jističe.

Smlouva o připojení

Distributor

Distributor vaši žádost posoudí a připraví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.

Příprava odběrného místa

Zákazník

Kontaktujte svého elektrikáře a domluvte se s ním na přípravě odběrného místa. Než se do úpravy pustíte, nahlaste svému distributorovi odplombování.

Elektrikář vám zároveň vystaví revizní zprávu.

Žádost o smlouvu na dodávku elektřiny

Zákazník

Pošlete nám vyplněný formulář Žádost o smlouvu společně se všemi přílohami.

Návrh smlouvy na dodávku elektřiny

E.ON

Zpracujeme vaši žádost a pošleme vám k podpisu dva výtisky návrhu Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny.

5 dnů

Podpis smlouvy na dodávku elektřiny

Zákazník

Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpátky.

10 dnů

Zpracování smlouvy na dodávku elektřiny

E.ON

Smlouvu na dodávku elektřiny za nás zkontrolujeme a požádáme distributora o termín výměny nebo zaplombování elektroměru. Kdyby cokoli nesedělo, dáme vám vědět.

3-5 dnů

Výměna elektroměru

Distributor

Distributor se vám ozve a domluvíte se na termínu výměny nebo zaplombování elektroměru.

Pomohly vám informace na této stránce?

Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o mobilní aplikaci