Jak bude změna sazby a hodnoty hlavního jističe probíhat?

Změna sazby a hodnoty hlavního jističe proběhne jednoduše v několika krocích. Všechny jsou důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte.
Změna sazby a hlavního jističe
Podání žádosti u distributora
Distributor vaši žádost posoudí a připraví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.
Vyplnění Žádosti o smlouvu
Přílohy, které k Žádosti o smlouvu potřebujeme
- Kopii revizní zprávy, případně vyplněný Výpis z revizní zprávy na třetí straně Žádosti o smlouvu
Odeslání žádosti
Jak to celé bude probíhat?
Žádost o přiznání distribuční sazby distributorem
Zákazník
Pošlete nám vyplněný formulář Žádost o smlouvu.
Smlouva o připojení
E.ON
Na základě přijatého formuláře požádáme vašeho distributora o vystavení Smlouvy o připojení. Ten vaši žádost posoudí a vystaví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.
Návrh smlouvy na dodávku elektřiny
E.ON
Pošleme vám k podpisu dva výtisky návrhu Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny. K tomu přiložíme i Smlouvu o připojení od vašeho distributora.
5 dnů
Příprava odběrného místa
Kontaktujte svého elektrikáře a domluvte se s ním na přípravě odběrného místa podle Smlouvy o připojení. Než se do úpravy pustíte, nahlaste svému distributorovi odplombování.
Elektrikář vám zároveň vystaví revizní zprávu.
Podpis smlouvy na dodávku elektřiny
Zákazník
Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpátky společně s kopií revizní zprávy.
10 dnů
Zpracování smlouvy na dodávku elektřiny
E.ON
Smlouvu na elektřinu za nás zkontrolujeme a požádáme distributora o termín zaplombování nebo výměny elektroměru. Kdyby cokoli nesedělo, dáme vám vědět.
3-5 dnů
Výměna elektroměru
Distributor
Distributor se vám ozve a domluvíte se na termínu výměny nebo zaplombování elektroměru.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál
