Úmrtí zákazníka

Jak bude přepis nebo ukončení odběru po úmrtí probíhat? S obojím vám samozřejmě pomůžeme, protože není možné odebírat energie na jméno zemřelého.
Po úmrtí zákazníka máte dvě možnosti:
- Pokud chcete na odběrném místě zachovat dodávku elektřiny od E.ONu, můžete odběrné místo přepsat na nového zákazníka.
- Pokud na odběrném místě prozatím nikdo dodávku potřebovat nebude, může za předešlého uživatele ukončit smlouvu osoba, která prokáže úmrtí zákazníka.
Přepis nebo ukončení smlouvy můžete řešit, i když zatím neproběhlo nebo není dokončeno dědické řízení. Přepis na jinou osobu nebo ukončení dodávky je opravdu nezbytné. Není možné odebírat energie na jméno zemřelého.
Odpovědi na otázky spojené s přeplatkem po úmrtí najdete na stránce Vyplacení přeplatku po úmrtí.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz