Jak bude přepis probíhat?
![](https://saeceweb01runblobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/vf/care_velkefirmy/__variants/gettyimages-669887538$480-252-1x$.jpg?guid=1fefec3d-ca7f-45b3-8058-5414c4675d44&last-modified=638427402343784771)
Jednoduše. Stačí si projít postup dál na stránce a hned poté se do toho můžete pustit.
Přepis krok za krokem
Připravte si
- Číslo EAN
- Adresu odběrného místa
- IČO současného zákazníka a údaje o novém zákazníkovi
Pošlete nám tyto dokumenty
- Vyplněnou a podepsanou Žádost o změnu zákazníka.
- Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti, třeba kupní nebo nájemní smlouvu. Dokumenty nesmí být starší než rok.
- V případě úmrtí původního zákazníka nám prosím pošlete i kopii úmrtního listu.
Vyplňte a podepište žádost
Jakmile máte všechny podklady, pusťte se do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.
Vyplněnou žádost vytiskněte a společně s původním zákazníkem ji podepište.
Žádost odešlete
Podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na businessline@eon.cz.
Podepíšete smlouvu
Žádost zkontrolujeme a pošleme vám k podpisu návrh smlouvy. Až nám ho podepsaný vrátíte, ukončíme stávající smlouvu a původnímu zákazníkovi pošleme ukončovací fakturu.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál
![](https://saeceweb01runblobcorewindowsnet-endpoint.azureedge.net/eonmedialibcontainer/e.on/media/general/__variants/eon_online_banner$480-252-1x$.jpg?guid=091b6046-dc82-4fe7-89ed-16ae5e96a78a&last-modified=637491653766527172)