Jak bude přepis probíhat?
Jednoduše. Stačí si projít postup dál na stránce a hned poté se do toho můžete pustit.
Přepis krok za krokem
Připravte si
- Číslo EAN
- Adresu odběrného místa
- IČO současného zákazníka a údaje o novém zákazníkovi
Pošlete nám tyto dokumenty
- Vyplněnou a podepsanou Žádost o změnu zákazníka.
- Kopii Smlouvy o připojení vystavenou na nového odběratele.
- V případě úmrtí původního zákazníka nám prosím pošlete i kopii úmrtního listu.
Do žádosti nebo e-mailu uveďte předpokládanou roční spotřebu energie a hodnotu rezervované roční, případně i měsíční, kapacity.
Jak získat Smlouvu o připojení
Nový zákazník požádá distributora o vystavení Smlouvy o připojení:
- K tomu slouží Žádost o trvalé připojení odběrného místa k distribuční soustavě VN/VVN.
- Jako důvod žádosti uvede „Změna odběratele (vystavení Smlouvy o připojení)”.
- Vyplněnou žádost pošle přímo distributorovi ve formátu PDF nebo JPG na e-mail info@egd.cz.
Nový zákazník uzavře s distributorem Smlouvu o připojení
Distributor novému zákazníkovi do 60 dnů pošle Smlouvu o připojení.
Jakmile spolu distributor a nový zákazník smlouvu uzavřou, přistoupíme ke změně zákazníka a vyplnění žádosti o přepis.
Vyplňte a podepište žádost
Jakmile máte všechny podklady, pusťte se do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka.
Vyplněnou žádost vytiskněte a oba společně podepište.
Žádost odešlete
Podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na businessline@eon.cz.
Nový zákazník podepíše smlouvu
Žádost zkontrolujeme a poté novému zákazníkovi pošleme k podpisu návrh smlouvy. Až nám ho podepsaný vrátí, ukončíme stávající smlouvu a původnímu zákazníkovi pošleme ukončovací fakturu.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál