Jak bude změna sazby probíhat?

Změna sazby proběhne jednoduše ve dvou krocích. Oba jsou důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte.

Změna sazby

Žádost o změnu sazby

Zašlete nám e-mail se specifikací vašeho odběrného místa. Uveďte EAN kód, který máte na faktuře, původní distribuční sazbu a požadovanou novou distribuční sazbu. 

Současně nám prosím zašlete i aktuální odečet, pokud chcete mít přesně evidovaný stav ke změně distribuční sazby.

Odeslání žádosti

Žádost nám zašlete na e-mail businessline@eon.cz.

Podívejte se na náš video návod změny distribuční sazby

Jak to celé bude probíhat?

Žádost o  změnu sazby

Zákazník

Pošlete nám e-mail nebo vyplněný formulář Žádost o smlouvu.

Návrh smlouvy na elektřinu

E.ON

Zpracujeme vaši žádost a pošleme vám dva návrhy Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny k podpisu.

5 dnů

Podpis smlouvy na elektřinu

Zákazník

Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpět.

10 dnů

Zpracování smlouvy na elektřinu

E.ON

Domluvíme se s distributorem na změně sazby.

3-5 dnů

E.ON

V následující faktuře již bude změna distribuční sazby zohledněna.

Pomohly vám informace na této stránce?

Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portále Energie24

Přehled spotřeby

V zákaznickém portále Energie24 se dozvíte všechno o spotřebě na svých odběrných místech.

Víc o přehledu spotřeby