Jak bude změna sazby probíhat?

Změna sazby bude probíhat v několika krocích. Všechny jsou stejně důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte.

Změna sazby

Podání žádosti na distributora

Aby vám distributor mohl přiznat novou sazbu distribuce, musíte s ním mít sjednanou Smlouvu o připojení. O tu si jednoduše požádáte u svého provozovatele distribuční soustavy. Někteří distributoři mají i online žádosti, které intuitivně vyplníte.
 
Distributor vaši žádost posoudí a vystaví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.

Odběrné místo si prosím připravte podle technické specifikace ve Smlouvě o připojení. S tím vám pomůže elektrikář nebo elektro firma, která vám rovněž vystaví revizní zprávu. Tu si dobře schovejte.

Vyplnění Žádosti o smlouvu 

Pro změnu distribuční sazby vyplňte prosím formulář Žádost o smlouvu. Jako důvod uveďte „změna smlouvy z důvodu změny sazby distribuce". 

V žádosti je potřeba specifikovat adresu odběrného místa, EAN kód, který najdete na faktuře nebo ve Smlouvě o připojení, původní distribuční sazbu a požadovanou novou distribuční sazbu. 

V oddíle Smlouva o připojení prosím vypište její číslo. Přesto budeme potřebovat její kopii.

Nakonec formulář prosím podepište/orazítkujte. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.

Přílohy

Co byste neměli zapomenout přiložit k Žádosti o smlouvu?
Abychom vám mohli změnit sazbu, budeme pro distributora potřebovat doložit kromě žádosti ještě:
- Kopii Smlouvy o připojení.
- Kopii revizní zprávy, kterou vám vystaví revizní technik.

Nezapomeňte prosím, že pro změnu distribuční sazby jsou dané podmínky pro její přiznání. Je nutné mít zajištěné i technické blokování nových spotřebičů. I tyto informace musí být uvedeny v revizní zprávě.  

Kompletní podmínky pro přiznání jednotlivých sazeb najdete tady.

Odeslání žádosti

Žádost společně se všemi podklady nám zašlete na e-mail businessline@eon.cz.

Podívejte se na náš video návod změny distribuční sazby

Jak to celé bude probíhat?

Žádost o přiznání distribuční sazby distributorem

Zákazník

Kontaktujte svého distributora a požádejte o vystavení Smlouvy o připojení z důvodu přiznání nové distribuční sazby.

Smlouva o připojení

Distributor

Distributor vaši žádost posoudí a vystaví návrh Smlouvy o připojení. Na to má ze zákona až 30 dní.

Příprava odběrného místa

Zákazník

Kontaktujte svého elektrikáře a dohodněte se na přípravě odběrného místa. Před samotnou úpravou odběrného místa prosím nahlaste svému distributorovi odplombování. 
Elektrikář vám zároveň vystaví revizní zprávu.

Žádost o smlouvu na elektřinu

Zákazník

Pošlete nám vyplněný formulář Žádost o smlouvu společně s kopií Smlouvy o připojení a revizní zprávou.

Návrh smlouvy na elektřinu

E.ON

Zpracujeme vaši žádost a pošleme vám dva návrhy Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny k podpisu.

5 dnů

Podpis smlouvy na elektřinu

Zákazník

Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpět.

10 dnů

Zpracování smlouvy na elektřinu

E.ON

Smlouvu na elektřinu taky zkontrolujeme a požádáme distributora o termín výměny  elektroměru. Kdyby cokoli nesedělo, dáme vám vědět.

3-5 dnů

Výměna elektroměru

Distributor

Distributor se vám ozve a dohodnete si termín výměny elektroměru.

Pomohly vám informace na této stránce?

Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portále Energie24

Přehled spotřeby

V zákaznickém portále Energie24 se dozvíte všechno o spotřebě na svých odběrných místech.

Víc o přehledu spotřeby