E.ON modernizuje své pobočky. Interaktivní prostory si jako první mohou vyzkoušet zákazníci ve Zlíně

Brno, 2. října 2023

Digitální obsluha společnosti E.ON v posledních letech výrazně posiluje a online nástroje už využívá přes 62 % klientů společnosti. Nicméně pro řadu zákazníků je stále důležitý osobní kontakt, což ukazují i statistiky obsluhy na zákaznických linkách a poradenských centrech. Do konce srpna letošního roku využili zákazníci osobní kontakt u více než 600 000 požadavků. Společnost E.ON má dvě velká poradenská centra v Českých Budějovicích a v Brně a dalších 27 poboček po celé České republice. V letošním roce začal E.ON s modernizacích všech svých poboček, kterou by chtěl dokončit do dvou let. První dvě modernizovaná kontaktní místa najdou zákazníci ve Zlíně a v Břeclavi.

„I v dnešní digitalizované době jsou případy, kdy je osobní kontakt se zákazníkem neocenitelný. Disponujeme širokou sítí kontaktních míst, na nichž kterých si dlouhodobě klienti pochvalují prozákaznický přístup, který na našich pobočkách najdou. U čeho jsme ale naopak viděli potřebu zlepšení, to byla estetika i funkčnost těchto poboček. I proto jsme se rozhodli pro rozsáhlou modernizaci, abychom klientům nabídli větší komfort, a ještě lepší servis,“ vysvětluje Rudolf Uzlík, vedoucí prodejních kanálů společnosti E.ON Energie.

Pobočky E.ONu budou mít nejen nový moderní interiér, ale budou též vybaveny novými technologiemi a interaktivními prvky. Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí, pracovat s digitálními nástroji, které jim E.ON nabízí. V centrech si je pak klienti společnosti mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech.


Přijít mohou klienti i s dětmi

Na modernizovaných pobočkách je kladen důraz také na větší soukromý klientů při vyřizování jejich požadavků. A pokud zákazníci dorazí s dětmi, bude i o ně postaráno, jelikož mohou využít dětskou herní zónu. Pobočky budou mít také jednotný vzhled po celé republice a drtivá většina z nich má bezbariérový přístup.

„Například ve Zlíně máme připravený prostor, který je uzpůsobený i na různé akce pro zákazníky jako jsou přednášky či workshopy. Ve Zlíně i v Břeclavi zůstáváme s našimi pobočkami na stejných adresách, v řadě měst ale plánujeme přesun do nových a větších prostor. O všech změnách budeme informovat,“ dodává Rudolf Uzlík.


V jakých městech lidé najdou pobočky E.ONu?

Jihočeský kraj - Č. Budějovice (Poradenské centrum), Písek, Strakonice, Tábor, Prachatice

Kraj Vysočina - Jihlava, Pelhřimov, Ždár nad Sázavou, Třebíč

Jihomoravský kraj - Brno (Poradenské centrum), Rosice, Znojmo, Břeclav, Blansko, Vyškov, Hodonín

Zlínský kraj - Zlín, Uherské Hradiště, Otrokovice, Holešov, Kroměříž

Moravskoslezský kraj - Ostrava, Frýdek-Místek

Olomoucký kraj - Olomouc, Prostějov

Pardubický kraj - Pardubice, Hlinsko

Královéhradecký kraj - Hradec Králové

Hlavní město Praha – Praha


Kontakty
Lubomír Budný
tiskový mluvčí
M +420 705 868 642
lubomir.budny@eon.cz
www.eon.cz