Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

Praha, 30. září 2024

Trend posledních let je jasný. Vyřídit si vše, co se týká energií, online, snadno a bez čekání. Pro zákazníky E.ONu je právě tohle čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 67 % klientů společnosti. Přesto však existují momenty, kdy je osobní kontakt potřebný, a proto má E.ON po celém Česku širokou síť 29 poboček. V pondělí 30. září proto slavnostně otevřel novou moderní pobočku v Praze, kterou zákazníci najdou v Karlíně v areálu administrativního komplexu Rustonka.

„Naši zákazníci oceňují širokou síť poboček, kde se na nás mohou spolehnout a zároveň proklientský přístup, jež zde nalézají. Abychom jim vyřizování jejich požadavků na našich pobočkách co nejvíce zpříjemnili, začali jsme je vloni výrazně modernizovat po stránce estetiky a funkčnosti. Proto nyní otevíráme novou pobočku v pražském Karlíně v areálu Rustonka. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis,“ přibližuje Claudia Viohl, generální ředitelka skupiny E.ON v České republice.

Zákaznický servis společnosti je nastavený tak, aby byl E.ON svým klientům vždy a snadno dostupný. Značně mu v tom pomáhá i digitalizace, kdy bezmála dvě třetiny zákazníků využívají k vyřizování svých požadavků webový portál a mobilní aplikaci Energie24. Z toho přes své smartphony vstupuje do Energie24 dokonce 64 % zákazníků. „Jednoduché požadavky řeší naši zákazníci primárně přes online portál a mobilní aplikaci Energie24, kde je provedou snadno na pár kliknutí. Například změny záloh řešíme z 82 % online a třeba elektronické vyúčtování má nastaveno přes 90 % našich klientů. Těší nás, že zájem o náš online nástroj roste a neustále pracujeme na jeho vylepšování,“ vypočítává Claudia Viohl.

Důležitý je však pro klienty E.ONu i osobní kontakt. To dokazují i statistiky obsluhy na zákaznické lince 800 77 33 22 nebo na pobočkách po celé republice. Jen letos od začátku ledna do konce srpna využili zákazníci E.ONu osobní kontakt při řešení 407 000 požadavků. Nejčastěji řešili přesmluvnění, informace k přepisu, párování či ověření plateb, anebo přechod k E.ONu od jiných dodavatelů. Pobočky zákazníci navštěvují také v případech, kdy je pro ně příjemnější komunikovat s konkrétním osobou, jedná se zejména o složitější témata, s nimiž se nesetkávají denně, jako jsou technické požadavky či pohledávky. 


Zákazníci mají vše pod jednou střechou

Aby pobyt na pobočkách společnost E.ON svým zákazníkům co nejvíce zpříjemnila, začala vloni s jejich postupnou modernizací napříč celou republikou. A nyní otevřela vůbec svou největší pobočku v Česku v Praze, kde ji přesunula do modernějších prostor areálu Rustonka.

Pobočka E.ONu v pražském Karlíně disponuje novým interiérem, je vybavena moderními technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.

Pobočka je také dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou zákazníci naleznou vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se dodávek elektrické energie a plynu. Pomoc zde najdou ti, kteří budou chtít přejít k E.ONu jako novému dodavateli a na místě jsou k dispozici i odborníci, kteří klientům poradí s energetickými řešeními pro jejich domácnost, jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily. „Zároveň může pobočka sloužit jako místo pro setkávání, protože její prostory lze uspořádat pro různé akce, jako jsou přednášky nebo workshopy pro naše zákazníky,“ uzavírá Rudolf Uzlík.


Pražskou pobočku čekalo slavnostní otevření

E.ON novou pražskou pobočku slavnostně otevřel 30. září za účasti široké veřejnosti. Zákazníci si mohli užít příjemné odpoledne na Rustonce. Osvěžili na baru speciálními E.ON signature drinky, viděli zábavnou akrobatickou show, anebo si vyzkoušeli technologické novinky ze světa umělé inteligence a virtuální reality. Povozit se mohli i s elektromobily KIA. Všechny, kdo do nové pražské pobočky E.ONu v pondělí 30. září dorazil, čekala i soutěž o atraktivní cenu. Jeden šťastlivec si domů odnesl poukaz na vyhlídkový let horkovzdušným balonem.


 Kontakty
 
Lubomír Budný
 tiskový mluvčí
 M + 420 705 868 642
 E lubomir.budny@eon.cz